18 February 2015

Wykrojnik Sizzix On the Edge Die / Mini Scallop & Pinking

Nurtował mnie problem czy maszynka Press Boss będzie wycinała wykrojnikami Sizzix On the Edge Die. 



Dręczyło mnie to pytanie ponieważ bardzo lubię te wykrojniki i chciałabym zakupić ich więcej (na razie mam jeden ) a są one grube i nikt nie umiał mi powiedzieć czy zmieści się do mojego urzędzania. Dlatego poniżej prezentuję jak ta mszynka radzi sobie z tym wykrojnikiem (On the Edge Die / Mini Scallop & Pinking).


Aby wyciąć tym wykrojnikiem musiałam użyć płytki o wiele cieńszej o grubości tylko 3 mm (domowa zapasowa ponieważ te dołączone do urządzenia są za grube nawet przy maksymalnym rozstawie i wykrojnik nie wchodzi w paszczę) na to kładę wykrojnik z tekturką i nic więcej tylko przepuszczam przez maszynkę. Moja tektura to beermata 1mm oklejona z dwóch stron papierem scrapookingowym o grubości 180 g.



Wykrojnik po wycięciu od lewej strony (wycięte dwa brzegi jednocześnie)




jak widać wystarczy tylko dać cieńszą płytkę i wykronik bardzo ładnie wycina nawet oklejoną beermatę :) 


Test przeprowadziłam na płytce o grubości 3 mm. Grubość 5 mm jest za gruba jak dla mojego modelu. Być może wystarczyłaby płytka o grubości 4 mm ale na razie nie mam takiej grubości.

Mam nadzieję ze choć troszkę przybliżyłam  te ciekawe brzegowe wykrojniki.

No comments: