27 May 2018

Layout o kawie

Myślę że temat przypadnie zwłaszcza tym, którzy kochają kawę i często ją fotografują w swoich ulubionych filiżankach.:) W sklepiku pojawiły się świetne tematyczne papiery od Laserove love oraz tekturki, które są naprawdę godne polecenia.
I tak, oto moja nowa porcelanowa filiżanka, stała się obiektem mojego uwielbienia, oraz świetnym okazem do fotografowania. Wykonanie takiej pracy jest naprawdę bardzo proste, wystarczy jeden arkusz papieru, kilka kawałeczków resztek z papierów z jakimiś floresami, troszkę sznurka nici lnianej przymocowane zszywaczem biurowym, kosteczki dystansowe lub kawałki tektury do podniesienia warstw. Brzegi poszarpałam za pomocą fajnego narzędzia DISTRESS TOOL TUTAJ. Do tego możecie na koniec pracę pochlapać farbą, tuszem, cokolwiek macie pod ręką myślę, że nawet pasta do zębów sprawdzi się doskonale :) Tutaj lista użytych produktów HERE










12 May 2018

Kartka dla mężczyzny

I tak za sprawą wyzwania BALON powstała u mnie męska kartka. Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w wyzwaniu, czeka fajna nagroda :) A temat jest bardzo fajny :) 
Taka kartka może być wręczona z okazji imienin, urodzin, podziękowania. Robiło mi się ją bardzo przyjemnie a do tego w tak expresowym tempie, że sama jestem zdziwiona jak fajnie to wyszło. 
Czasem jak się okazuje,  gdy za długo siedzimy i kombinujemy nad pracą to nic nam nie wychodzi. No ja jestem mega zadowolona :)  









Pozdrawiam serdecznie Agnieszka

05 May 2018

Kartka z okazji .......

Dzisiaj pociachałam piękne papiery od Studio75. Postanowiłam wykonać z nich kartkę na każdą okazję. Takich kartek nigdy za wiele, bo wciąż coś komuś wręczamy a to imieniny, to urodziny u cioci ....... ma śliczne delikatne kolory i bardzo mi się podoba ;) Więcej zdjęć również TUTAJ








https://www.essy-floresy.pl/pl/p/Arabeski-serwetka-mala-3-szt.-tekturka-do-scrapbookingu/4359
https://www.essy-floresy.pl/pl/p/Kwiatki-rozyczki-10-mm-biale/4439
https://www.essy-floresy.pl/pl/p/Kwiatki-cynia-biale/3874
https://www.essy-floresy.pl/pl/p/Violet-love-01-papier-do-scrapbookingu-/4399
https://www.essy-floresy.pl/pl/p/Violet-love-04-papier-do-scrapbookingu-/4402
https://www.essy-floresy.pl/pl/p/Crackle-Accents/1087
https://www.essy-floresy.pl/pl/p/Kolekcja-Royal-ramka-1-tekturka-do-scrapbookingu/2988


02 May 2018

Kartka jako pamiątka Pierwszej Komunii Świętej

Karta w pudełku, wewnątrz której znajduje się kieszonka na upominek pieniężny. Do jej przygotowania użyłam turkusowych papierów z kolekcji od Galerii Papieru "Wyższe sfery".  Kolekcja ta jest bardzo uniwersalna do przeróżnych prac, zarówno dziecięcych oraz typowo ślubno - komunijnych. Linki do produktów pod postem TUTAJ.

















Kartka z okazji ślubu w pudełku

Tym razem przygotowałam prezent na ślub. Jest to kartka z upominkiem pieniężnym z okazji ślubu.
Pomimo prostoty pracy było sporo. Kartka jest formatu DL wykonana z grubego kraftowego papieru. Ozdobny papier to piękne papiery od UHKgallery Sklepy cynamonowe.




















21 April 2018

Mediowy tag Essy floresy

W ramach inspiracji DT oraz na wyzwanie w Essach floresach wykonałam mediowy tag.
jest na nim bardzo dużo warstw i mieszania różnymi kolorami.
Tym razem troszkę chciałam odejść od słodkich wiosennych prac, dzisiaj dominują u mnie ciemne barwy z domieszką innych kolorów. Tak naprawdę mieszałam i żółty z popielem, potem z szafirami, bielami, czarnym, złotym, rudawym, mazałam też tuszami i wyszła taka fajna gra kolorów. Pomimo męskich trybików i folkowych zawijasów udało mi się przemycić ciemno brązowy kwiat, który idealnie wkomponował się w całość.







Lista produktów:

https://www.essy-floresy.pl/pl/p/Farba-Vintage-stalowysilver-gray-100-ml/4324
https://www.essy-floresy.pl/pl/p/Farba-akrylowa-Matte-Paints-Yellow-zolty/1267
https://www.essy-floresy.pl/pl/p/Magic-night-demaskearus-papier-do-scrapbookingu/4019
https://www.essy-floresy.pl/pl/p/Magic-night-stripeatus-papier-do-scrapbookingu/4032
https://www.essy-floresy.pl/pl/p/Magic-night-abracadabra-papier-do-scrapbookingu/4017
https://www.essy-floresy.pl/pl/p/Tusz-pigmentowy-do-stempli-jasnobrazowy/3348
https://www.essy-floresy.pl/pl/p/Tusz-pigmentowy-do-stempli-i-embossingu-niebieski/3340
https://www.essy-floresy.pl/pl/p/Ayeeda-Mists-Pearl-Pearl-Brown-braz/546
https://www.essy-floresy.pl/pl/p/Hello-lovely-Ramka-z-zawijasami-owalna-tekturka-do-scrapbookingu/4184
https://www.essy-floresy.pl/pl/p/Zebatki-tekturka-do-scrapbookingu/1712
https://www.essy-floresy.pl/pl/p/Kolekcja-Folk-ramka-okragla-tekturka-do-scrapbookingu/3506




Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej - pudełko czekoladownik

Czasem z okazji różnych uroczystości chcemy wręczyć, coś drobnego a zarazem pięknie zapakowanego. Moją propozycją na wręczenie takiego prezentu, tym razem z okazji Pierwszej Komunii Świętej jest pudełko, ale takie 3 w 1. Wewnątrz możecie go wypełnić nie tylko czekoladą, możecie również włożyć jakiś drobiazg jak fajny gadżet, pendrive, łańcuszek, bon - kupon, koperta z ładnie zapakowanym upominkiem pieniężnym ..... Oprócz tego na dodatkowej ściance jest miejsce na sentencję i życzenia. Aby uzyskać przestrzenny efekt, wycięte elementy układam warstwowo i podklejam pianką 3 D którą znajdziecie w dziale TUTAJ
Wykorzystane w projekcie kolekcje papierów ( które znajdziecie w sklepie ) dwóch różnych firm, bardzo fajne się dopełniły i świetnie pasują ze sobą kolorystycznie.

 Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej - pudełko czekoladownik











Pozdrawiam serdecznie Agnieszka :) 

 

05 April 2018

Shadowbox - pierwsza komunia

Bardzo fajną formą prezentu czy pamiątki z okazji Pierwszej Komunii Świętej są pudełka shadow boxy. U mnie ozdobiłam go ślicznymi papierami i dodatkami, które możecie kupić w sklepiku tutaj. A na sklepowym blogu znajdziecie linki do wykorzystanych produktów.