Thursday

Moje hobby


Kobieta lubi poszaleć. A że ma również hobby i pasje, więc po kilku dłuższych namysłach kupiła sobie nowa zabawkę, zgadnijcie jaką ??? jest to TABLET do rysowania. Najfajniejsze jest to, że wraz z nim dostałam 2 programy, a jednym z nich jest PS, więc mogę sobie ćwiczyć do woli, rysować, obrabiać i dłubać jak ja to nazywam. I tak sobie siedzę i dłubię i tworzę.
Czasem mniej kreatywnie, a  czasem więcej, ale najważniejsze jest to, że uwielbiam to robić. Każdą wolną chwilę coś projektuję, obrabiam, przerabiam itd. W weekendowe dni, często wita mnie godzina trzecia nad ranem, bo nie mogę zagonić się do spania - moje hobby jest jak magnes, daje relaks i oprężenie, chwilę zapmnienia - przeniesienia się w bajkowy świat fantazji.
Jedne scenki są fajniejsze a inne mniej, jedne radosne, a inne smutne i ponure. Lubię wszystkie kolory i barwy, mieszać je, miksować. Hmmm sama nie wiem jak to jest możliwe, ale moje projekty maja różne kolory. Od pasteli, po mroczne ciemne klimaty :) na razie nie odnalazłam jeszcze własnego stylu, poszukuję i nadal nie wiem ??
A poniżej mała próba bazgrołków na tablecie i digi scrapy.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
MOTYL
Aby pokazać możliwości tabletu narysowałam piórkiem motylka. 
Poniżej zarys kilku głównych kroków, bo inaczej musiałabym zrobić z 40 zrzutów różnych moich kombinacji ze skrzydełkami i trwałoby to zbyt długo. 
Generalnie w ten sposób można narysować wszystko,
Uwielbiam ten tablet :)





No comments: