Wednesday

Exploding box kartka pudełko

Dzisiaj przedstawiam ślubne pudełeczko - aby go wykonać, poszalałam z papierami od ECO scrapooking i pocięłam ich najnowszą kolekcję papierów "Tysiąc życzeń". Wykonałam z nich delikatne z dużą domieszką fioletu eksplodujące pudełko ślubne. W środku są oczywiście kieszonki na drobny upominek pieniężny, 
Powiem wam że bardzo mi się podoba. Z reguły nie wpadam w samozachwyt, ale tym razem jestem zadowolona z końcowego efektu :)

Hand made - eksploding box - prezent na ślub

















14 comments:

Celestial said...

Prześliczne pudełko w cudownej i delikatnej kolorystyce :) Bardzo mi się podoba :)

Inger Eidheim said...

I like your use of colors.Thank you for your inspiration!

twiglet said...

Jakie piękne kolory! Śliczny!

marta.szymanska said...

Czemu tutaj tak malo wpisow ? Cudne prace <3

Agnieszka Fumiko said...

Marta :) no właśnie czemu ??? ...... dobre pytanie. Po pierwsze próbuję robić coś innego i to pochłania mój czas, aczkolwiek największego kopa na brak czasu i spięcie się dają mi udziały w DT. Wtedy nie ma zmiłuj się - chcesz nie chcesz wykopujesz czas z pod ziemi i tadam nowa praca gotowa. A tak zamulam i wciąż odkładam. Ale wczoraj coś wyczarowałam dla ważnej mi osoby :) Pozdrawiam wszystkich:)

Ula Jaworska BloomCraft said...

Wyszło pięknie :) Lubię takie kolory, chociaż ostatnio mało używam. Pozdrawiam :)

a-lenka said...

Uwielbiam eksplodujące pudełeczka, a Twoje jest bardzo eleganckie, a te fiolety dodają mu uroku i pasują do wybranych przez Ciebie papierów :)
Pozdrawiam Alina

Potworkowa said...

piękne pudełko :) podobają mi się Twoje prace, są takie czyste, poukładane, śliczne po prostu :)

AnetaA said...

Pudełko śliczne i z tak wieloma drobiazgami :) Wszystko dopracowane.

Magda Wisiorek said...

Wpadanie w samozachwyt jest wskazane, bo piękne to pudełko! :)

karteluszkowo said...

Piękny box, dopracowany, świetnie dobrane kolory. Pozdrawiam :)

karolina jeżak said...

Przepiękne pudełko! Bardzo mi się podoba. :)

malażabka said...

Świetny box a tort rewelacyjny :)

Angelika said...

Ale cudo! Pudełko niesamowite, wszystkie szczegóły dopracowane, a torcik bardzo okazały ;)