Thursday

Dzień czwarty

Nawyki, które muszę w sobie zmienić.




Ojej ......  to są moje zmory z którymi chyba nie potrafię a może nie chcę walczyć. Może jednak nie chcę ..... hmmmm. Tylko czemu o nich często myślę ? Wychodzi na to, że jednak mnie drażnią. I często jestem wkurzona na samą siebie. 
No więc po kolei. 
Takim głupim nawykiem jest to, że nie segreguję zdjęć zaraz po ich wgraniu do komputera. Po czym, albo odkładam to zadanie w nieskończoność, albo zrobię kilka kopi i dopada mnie znużenie. Do tego dochodzi zmora systematycznego wywoływania zdjęć. Ciągle powtarzam sobie, że muszę systematycznie wybierać, segregować, wywoływać. Ale nic mi to nie daje. Chyba po prostu tego nie lubię. O wiele prościej było kiedyś haha ...  gdy miałam aparat na kliszę i w pocie czoła w tym samym dniu, pędziłam do punktu, aby jak najszybciej wywołać zdjęcia. 
Zwalać na cyfrówki nie mogę, bo są po prostu świetnym rozwiązaniem i nie wyobrażam sobie teraz życia bez takiego aparatu. Chyba pora zmienić nawyki. Ale czy mi się uda ??? To jest pytanie retoryczne .......  



Oczywiście mam i inne nawyki, ale czy z nimi walczyć ?
  • uwielbiam polegiwać rano i zawsze budzik ustawiam na budzenie trzykrotne co pięć minut. Wstanie przy pierwszym dźwięku jest dla mnie nie do pokonania i chwila gdy mogę jeszcze doleżeć jest najpiękniejszą pod słońcem.
  • zakupy prezentowe na ostatnią chwilę. Tak wiem, planuję że zrobię je odpowiednio wcześniej, ale jakaś czarna dziura pożera mój czas i nagle okazuje się 24 grudnia jest już za dwa dni. Wtedy okazuje się, że w sklepach nie ma tego co bym chciała kupić a na zakupy internetowe jest już za późno
  • siedzenie przed komputerem do ostatniej chwili przed wyjściem do pracy. A to poczta, to FB, GG i masa innych rzeczy do ogarnięcia ....... a potem na wariackich papierach ogarnianie się i wylatywanie do pracy. O wiele prościej jest chodzić do pracy na 8.00 rano niż na 14.00
 
http://www.senmai.pl/2015/05/nawyki-ktore-musze-w-sobie-zmienic-wb4/
 

2 comments:

Sylwia Bee said...

Dobrze mi znane są te nawyki. ;) Ciężko jest się ich wyzbyć. :D

Aleksandra (AP-ARTE) said...

Z tymi przyzwyczajeniami zawsze bywa trudno :)Pozdrawiam Serdecznie :)