Saturday

Świąteczny tag z Distress-Crackle Paint

Witam wszystkich serdecznie :)
Dzisiaj  przetestuję dla mnie nową mediową farbę. Jest to farba Distress Cracle, która trafiła w moje ręce po raz pierwszy i jestem nią mile zaskoczona. Po wyschnięciu tworzy bardzo ciekawy efekt spękań o bardzo oryginalnym stonowanym niebieskim kolorze. 
Postanowiłam wykorzystać ją do swojego świątecznego tekturowego taga. 

Wykonanie takiego taga jest bardzo prostą czynnością :)
* Przycinamy 2 szt  grubszego kartonu (prostokąty)
* Po skosie ścinamy dwa rogi, a następnie sklejamy razem (będzie sztywniejszy)
*Całą tekturkę oraz ptaszki pomalujcie właśnie tą farbą 

 Distress Crackle Paint - kolor Faded Jeans.  
*Czekając na wyschnięcie przygotujcie sobie kompozycję






Po ok. 2 godzinach, po wyschnięciu na powierzchni utworzyły się malutkie spękania, które dla uwidocznienia poprzecierałam srebrną Inką Gold. (nabieramy inkę na palec jak krem i delikatnie wcieramy). Inka nadaje farbie bardziej jasnego metalicznego koloru i takiej delikatności.   
Potem nakleiłam kompozycję z ozdób, a niektóre elementy, ptaszki, choinki, klatkę, brzegi taga punktowo bieliłam gessem. Do wykończenia aby mój tag skrzył i błyszczał użyłam punktowo moich ulubionych brokatowych farb jak: Silver glitter / Ayeeda i Onyx . Na koniec brzegi wygładziłam papierem ściernym i wytuszowałam brązowym Distressem.




Myślę że farba ta warta jest uwagi, tym bardziej że efekt i kolor jest prawie natychmiastowy bez zbędnych kombinacji. Szybko schnie i fajnie pęka. Jeśli chcecie zobaczyć więcej testów tej farby zapraszam na bloga Kolorowego Jarmarku, gdzie znajdziecie inne przykłady i kolory zastosowania tego Cracle.

No comments: