Thursday

Świąteczna kartka - Craft O Clock "Zimowe chwile"

Przepiękne papiery od Craft O Clock z kolekcji "Zimowe chwile" to bardzo fajny zestaw do zimowo świątecznych prac. Papiery są po prostu idealne i bardzo, ale to bardzo je polubiłam.
Do tego śliczne tekturkowe gwiazdki troszkę chlapań i kartka gotowa.
Tekturki od Laserowe LOVE




Kartkę zrobiłam i zgłaszam na wyzwanie do: 
http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2017/12/wyzwanie-12-bingo.html
wybrałam układ link HERE
Kropki - tekturka - serwetka


Kartkę zrobiłam i zgłaszam na wyzwanie do:
http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.com/2017/12/wyzwanie-28-dowolna-praca-z-tekturka.html
  "Dowolna praca z tekturką"


Pracę zgłaszam na wyzwanie :

6 comments:

Celestial said...

Prześliczna karteczka! Piękne, delikatne kolorki :)

MiniArt Monika Prokop-Królak said...

Śliczna :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

Alusiek7 said...

Prześliczna kartka :)
Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

Agnieszka Korman said...

Kartka mam piękny klimat! Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy :)

Ann said...

Pięknie świąteczna, taka delikatna :)
Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasza Papierowego :)

Agnieszka Fumiko said...

dziękuję wszystkim za miłe komentarze:)