Tuesday

Lampion - media cadence - trochę śniegu trochę srebra

Dzisiaj chcę Wam pokazać bardzo ciekawe media. Do obróbki mediowej wykorzystałam szklany słoiczek, który zamieniłam w lampion na świeczkę. Najpierw za pomocą kawałka gąbki kuchennej nanosiłam na ścianki słoiczka srebrną farbę Cadence DORA SILVER  a po wyschnięciu w ten sam sposób naniosłam punktowo śniegową pastę Cadence ICY SNOW.
Farba srebrna na szkle bardzo ładnie kryje i trzyma się dobrze, ma śliczny odcień i połysk, jednak jeśli mocno przesuniemy paznokciem można ją zeskubać. W miejscach gdzie na srebrną farbę nałożyłam śnieg nie da się jej zeskrobać i trzyma się bardzo dobrze, myślę że kiedy chcemy tylko kolor srebrny wtedy należy podłożyć pod farbę podkład i będzie ok. Natomiast pasta śniegowa na szkle trzyma się rewelacyjnie i po wyschnięciu jest jak kamień. Pastę można formować i nadawać jej różne grubości, które po wyschnięciu zachowują swój kształt.
Pasta i farba nie gryzą się i można je nakładać na siebie. Pasta śniegowa po wyschnięciu trochę przypomina sól kamienną w kopalni :) a jej kolor po wyschnięciu jest już troszkę mniej biały. Czas schnięcia jest szybki około 1/2 h. Po wyschnięciu oba media trzymają się bardzo dobrze i nie brudzą rąk. Rozprowadza się je bardzo dobrze i bardzo szybko.
Pasta i farba bardzo fajnie wyglądają również na papierze, ale to pokażę Wam w kolejnym poście :) 









Pozdrawiam :) 

No comments: