Saturday

Album harmonijkowy - tutorial - Dzień Dziadka

Witajcie :) 

Lubię eksperymentować z różnymi typami albumów i  dzisiaj pokażę wam prosty album harmonijkowy. Zrobiłam go specjalnie z okazji dnia Dziadka a jego wykonanie uwieczniłam w poniższym tutorialu. Wszystkie linki do użytych przeze mnie papierów i innych 
elementów znajdziecie TUTAJ





Potrzebujemy karton około 180 / 250 g/m2 grubości.

1. Wycinamy dwa kawałki 28 cm x 12 cm i łączymy krótsze boki ze sobą na środku. 
Oczywiście wielkość boków możecie modyfikować :)


 2. Środki łączymy ze sobą klejem.


3. Następnie oklejamy kolorowym papierem do scrapookingu.



4. Wycinamy z tektury 2 kawałki 12.5 x 12.5 cm (nasze okładki) a następnie oklejamy papierem






 5. Gotowy tag ozdabiam papierem i przygotowuję pasujące mi elementy.



 Układam elementy  jedne pod drugie, tak żeby kompozycja wyglądała spójnie i delikatnie podklejam. Zawsze mogę wtedy coś zmienić lub coś wsunąć pod inny element. Gdy mam już całość dokładnie podklejam wszystkie elementy.



 Pozdrawiam ciepło i zapraszam na kolejne posty:)

3 comments:

Celestial said...

Świetny albumik! Pięknie ułożyłaś kolejne warstwy :)

Mona_63 said...

Tutorial zachęcił mnie do spróbowania. Dziękuję bardzo :)
Albumik jest śliczny!

MargoLa said...

Świetny kurs. Dziękuję. Na pewno kiedyś z niego skorzystam. Samo wykończenie jest bardzo przyjemne dla oko. Świetnie ułożone warstwy i dobrane dodatki. Pozdrawiam.