Sunday

art journal

Wczoraj powstała kolejna kartka w moim art journalu. Tym razem wyrzuciłam z mojej głowy ciemne barwy i za sprawą inspiracji kolorystycznej z pewnego wyzwania powstał wpis w pięknych wesołych pastelowych kolorach. Pracę tę zgłaszam wyzwanie w Craftowym ogródku pt; Trzy kolory 

Wykorzystałam tu tylko trzy kolory ze zwykłych farbek akwarelowych: niebieską, żółtą i różową.
Po połączeniu się ze sobą stworzyły ciekawy tęczowy klimat i ukazały fajne nowe barwy. Potem nałożyłam przez maski białe gesso, które również poprzecierałam pędzlem aby nadać mu miejscowo tematycznych odcieni. Na to wszystko nakleiłam tekturowe napisy i elementy pomalowane akwarelami oraz turkusową Inką Gold, którą uwielbiam przecierać wszystko. Trochę odręcznych myśli i strona gotowa .......


http://craftowyogrodek.blogspot.com/2014/05/wyzwanie-3-kolory-challenge-with-3.html

A teraz trochę zbliżeń :




3 comments:

Magda said...

Swietna strona! Czekam na wiecej :)

Daga said...

Wow! Super, bardzo mi się podoba!

sajciastyczna said...

FENOMENALNY! aż brakuje słów :)